طنز و جک

 

پسر خالم آیپدشو گذاشته بود رو زمین
منم فک کردم از این ترازو دیجیتالاس رفتم روش وایسادم
هیچی دیگه بیچاره کور شد از بس گریه کرد 

بابام رفته مسافرت، هر شب ساعت ۲ اس ام اس می زنه بهم: پاشو کولر رو خاموش کن 

تو جمعهایی که همش به شوخی و خنده میگذره٬ تظاهرم درد میگیره 

وقتی در یخچال رو باز می کنی :
۱- اگر بخوای چیزی توش بذاری، تا خرخره پره 
۲- اگه گرسنت باشه بخوای چیزی بخوری ، فقط کمی برفک موجوده 

من همون موقع که بعد از 5 ساعت کوه نوردی رسیدیم به قله
و به سرپرست گفتم؛حالا باید چیکار کنیم؟ 
و اون گفت : باید برگردیم
فهمیدم کوه نوردی ورزشِ اسکولاست 

چیه چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟
دوس داری انتحاری بزنم یا آر پی جی !؟
( TNT2afm یکی از رپر های پاکستان ) 

عشقــــــــم...
اگه برنمیگردی لااقل سر راه وانسا
بذااااار بقیه بیان 

رفتم بانک وام بگیرم ، این قدر از ضامن‌هام چک و امضا گرفت از خجالت آب شدم. 
کم مونده بگه زن و بچه‌های ضامن‌ها رو هم بیار
این پشت گروگان بگیریم 

دختر خانمی كه وختى میخندى لپت چال میشه ...
شما شیش هیچ جلویى کصافط 

برا بچه دوستم آدامس موزی خریدم بهش دادم
برگشته میگه :من تریدنت میخورم
والا ما بچه بودیم لاستیک میجوییدیم 

اعتماد به نفس بعضیا رو اگه آروغ داشت الان رعد و برق میزد 

امروز پشه هه اومد ازم خدافظی کرد گفت :
حلالمون کن هوا سرد شده داریم میریم از اینجا 

ما یه بار گازمون قطع بود
مجبور شدیم سماور رو عصبانی کنیم که جوش بیاره ، بعد چایی خوردیم 

من اگه انقدی پولدار شم که پول دیه یه نفرُ بتونم تقبل کنم
اولین نفری که بگه پول خوشبختی نمیاره رو می‌کشم دیه شُ میدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:طنز,اس ام اس, جک ,جدید, | 20:42 | نویسنده : فرهود بردبار |